Årsmøte 2024 Innkalling

Publisert av Svein Ottar Wick den 13.03.24.
Kvernevik Bå+oreningÅrlig opprydning på foreningens område. Dette har vært gjennomført iht. vanlig årlig praksis og vil bli videreført også i 2024. La oss framstå som et pent og trivelig sted både Foreningens medlemmer og besøkende. Styret vil takke Geir Døhlen for å ha skaffet ny prosjektor til oss etter at den gamle ble stjålet da vi hadde innbrudd. Roger Arntsen Leder Kvernevik Båtforening 5. Behandling av revidert regnskapA"rsmøte2024 Side3
Kvernevik Bå+oreningA"rsmøte2024 Side6
Kvernevik Bå+orening6. Forslag 9l endringer av vedtekter og andre instrukser Ingen nye forslag Kl endringer i vedtekter. A"rsmøte2024 Side7
Kvernevik Bå+orening7. Forslag fra styret og medlemmer (det er ikke kommet fram forslag fra medlemmer) Forslag fra styre: I.Kon9ngent og havneavgiC økes ref. tabell for 2024 II.Indeksregulering salg av båtplasser Salg av båtplasser har ikke vært indeksregulert på flere år. Styrets forslag Kl regulering 2024 er 10 %. III.Rampe for utseJng av båterStyret har fåC utarbeidet skisse for å utbedre rampe for utseTng av båter. Se skisse vedlagt. Det er innhentet flere forslag, men vedlagte tegning er esKmert Kl kr. 100.000, -. Båtplass bredde2,03,03,54,04,5HavneavgiX17003280391045405170KonKngent600600600600600Sum 202323003880451051405770A"rsmøte2024 Side8